ברוכים הבאים לקהילת תוכי אינפו. מערכת הפורומום זמינה לקריאה בלבד. לדיונים הנכם מוזמנים לקבוצת הפייסבוק:
קבוצת הפייסבוק של תוכי אינפו. לחצו כאן למעבר.
בנוסף, הנכם מוזמנים לצפות בפורטל ולקרא מאמרים, מדריכים, ביקורות ועוד... לחצו כאן למעבר.
קבוצת הפייסבוק של תוכי אינפו. לחצו כאן למעבר.
בנוסף, הנכם מוזמנים לצפות בפורטל ולקרא מאמרים, מדריכים, ביקורות ועוד... לחצו כאן למעבר.
החיפוש הניב 6 תוצאות
- 07 מאי 2009 22:21
- פורום: מגדלים תוכים
- נושא: זמן הפרדת הגוזלים להחתמה?
- תגובות: 1
- צפיות: 1368
זמן הפרדת הגוזלים להחתמה?
יש לי זוג קוואקרים שיושבים על 5 גוזלים בני שבוע וחצי עד יומיים ורציתי לשאול עד כמה אני יכול למשוך את ההפרדה צההורים להחתמה ושעדיין הם יצאו האכלת יד טובה. יש לי שתי אופציות 1.להוציא אותם בדיוק עוד שבועיים ואז הגדול שבהם יהיה בן 26 יום והקטן בן 16 יום ואני יאכיל יחתים אותם כמו שצריך. 2.אני מוציא אותם ...
- 30 יולי 2008 18:15
- פורום: מענה וטרנרי
- נושא: רגל נפוחה לגוזל שחוט הסתבך ברגלו
- תגובות: 3
- צפיות: 3643
רגל נפוחה לגוזל שחוט הסתבך ברגלו
אני מגדל גוזל קוואקר כבן 3 שבועות ולפני יומים כשבאתי להאכיל אותו בבוקר גליתי חוט שנתפס לו על הרגל
הוצאתי לו את החוט והרגל התנפחה בערך ב 50 אחוז מהגודל שלה וגם היא נראת עם גוון מוגלתי.
עכשיו לא מראה שכואב לו גם שנוגעים ברגל והוא מזיז את הרגל פה ושם אבל את האצבעות בקושי.
האם זה יעבור לו?
תודה
הוצאתי לו את החוט והרגל התנפחה בערך ב 50 אחוז מהגודל שלה וגם היא נראת עם גוון מוגלתי.
עכשיו לא מראה שכואב לו גם שנוגעים ברגל והוא מזיז את הרגל פה ושם אבל את האצבעות בקושי.
האם זה יעבור לו?
תודה
- 24 מרץ 2008 01:34
- פורום: מגדלים תוכים
- נושא: איזה עציצים אפשר לשים בכלוב להנאת התוכי?
- תגובות: 7
- צפיות: 4523
Re:
[quote="316";p="9548"]אולי תעלה תמונה של בית הגידול שלך בצהל על זה נאמר "כול הכבוד לצהל " החילים היום מנצלים כול שניה בבסיס חחחחחחחחחחח[/quote] בבקשה (הזוג בתא - הם ביישנים): http://img386.imageshack.us/img386/2604/img2967qe9.jpg http://img386.imageshack.us/img386/211/i...
- 20 מרץ 2008 18:44
- פורום: מגדלים תוכים
- נושא: איזה עציצים אפשר לשים בכלוב להנאת התוכי?
- תגובות: 7
- צפיות: 4523
- 20 מרץ 2008 12:57
- פורום: מגדלים תוכים
- נושא: איזה עציצים אפשר לשים בכלוב להנאת התוכי?
- תגובות: 7
- צפיות: 4523
- 20 מרץ 2008 12:25
- פורום: מגדלים תוכים
- נושא: איזה עציצים אפשר לשים בכלוב להנאת התוכי?
- תגובות: 7
- צפיות: 4523
איזה עציצים אפשר לשים בכלוב להנאת התוכי?
שלום יש לי זוג קוואקרים עובד בכלוב של 3 מ"ר שנמצא בבסיס שלי איפשהו בשפלה והכלוב נמצא שם בטבע בין עצי שיטה. אני חשבתי לשים בו עציצים שישמשו למאכל של הזוג שיהיה להם אוכל טרי לאכול במקרה הצורך ובין היתר בגללל שיש מס' ימים שלמים שאני לא רואה אותם (חמשושים בד"כ) והם לא מקבלים אוכל טרי בימים האל...